marți, 3 iunie 2008

Ganduri....


Stiu ca am mai scris despre prietenie si prieteni,dar nu ma pot abtine sa nu scriu din nou :D....asa ca o sa va mai fac capu' mare cu inca cateva randuri..:)

Din punctul meu de vedere prietenii sunt cea de a2a familie,sunt noua familie pe care ti-o alegi si o formezi atunci cand ii gasesti.Tot ei sunt fratii sau surorile pe care ti le faci,nu din intamplare,ci din contra din afectiune,din propria dorinta...fiindca vrei.

Asa cum pasarile se refugiaza in cuiburile lor,ursii in barlogurile lor...asa si noi ne refugiem in prietenia noastra atunci cand avem nevoie de sprijin(mai ales moral:D)....prietenia adevarata este scutul protector al nostru...al nostru ca fiinta umana...

Poate....poate ca,daca am fi toti prieteni,am putea ajunge sa ne protejam de noi insine.....de acel noi insine care oricand poate deveni cel mai aprig dusman al nostru....poti dobora si trece peste orice si oricine,mai putin peste tine insuti...



poate sunt eu mai naiva sau visatoare(chiar recunosc ca sunt...;))..)...dar ar fi chiar frumos sa fie asa:)...

Un comentariu:

Katalina spunea...

ceea ce ai scris u se refera la adevaratii prieteni... si pana gasesti asa ceva, induri multe sperante spulberate, deziluzii si sentimente ranite... dar cand reusesti sa obtii prietenia adevarata a unei persoane, atunci te simti implinit... k si cum ti-ai intalnit sufletul pereche... aseamanea in multe privinte, dar si foarte diferiti...