marți, 18 martie 2008

Blog mi-a trebuit:->:P

Mda....pai nici nu stiu de ce am acceptat sa fac asta...m-am lasat convinsa de Katalina.Eh...acum asta e...ce o fii o fii:)...poate are dreptate Kata,poate chiar o sa ma ajute sa-mi pun ideile aici....poate intr-o zi mintea mea creata o sa aiba o idee de milioane8->va dati seama?!:))asta chiar ar fii ceva...si poate...nu aia nu...nici cealalta:p...ah,da...cred ca stiu de ce a insistat atata sa-mi fac un blog....tot spunea ea sa nu o mai stresez atata....a vrut sa salveze omenirea,mey...uof,dar te-am descoperit:D:P...cam tarziu dar...:))....oricum poate totusi nu a fost o idee rea...cine stie....

Un comentariu:

Katalina spunea...

acum o sa creada lumea k sunt un fel d monstruletz kre te obliga sa faci lucruri... si p kre u il stresezi q nenumarate lucruri...
nu k nu ar fi adevarata faza q stresatu` :-"

dar eu doar ti-am sugerat ideea de blog.. pt k u doar le citeai p ale celorlalti ;;) :D

wou u oricum :X:D:*